Kan Almanın En İyi Yolu Hacamat ve Sülüktür.! (S.a.v)
Kan Almanın En İyi Yolu Hacamat ve Sülüktür.! (S.a.v)
Gelin tedavi edelim yada biz gelelim
İletişim tel 05372275208
Evinizdede hizmet veriyoruz 4..5 kişi toplanın gelip sülük ve hacamat uygulamamızı yapalım hizmetimiz bayanlara özeldir bayan haccame tarafından yapılmaktadır ..iletişim numarasından ulaşabilirsiniz.
Facebook beğen
Hacamat hakkında hadisler:
Rasulullah (s.a.s) şöyle dedi: İsra ve Mirac’a çıktığım zaman geçtiğim her melek topluluğu bana şöyle dediler; “Ey Muhammed! Mutlaka hacamatı tavsiye et.” (Ahmed,Tirmizi, İbn. Mace ve Hakim)
Başka bir hadis de ; Rasulullah (s.a.s) şöyle buyuruyor:
“Her bir melek topluluğunun yanında geçtiğimde, Melekler bana, Ey Muhammed! Ümmetine hacamatı emret.” ( Tirmizi sahih senetle)
Peygamber Efendimiz (SallAllahü aleyhi ve sellem) Hadis-i Şerif'de "Mirac'dan inerken hangi Melek cemaatine rastlasam. Ey Muhammed (SallAllahü aleyhi ve sellem)! Ümmetine hacamat olmalarını emret! dediler." buyurmuştur.
“Kan aldırma yollarının en güzeli hacamattır. (yahut hacamat sizin en iyi tedavi yollarınızdır)”
(Buhâri, Tıb 13; Müslim, Musakat 62, 63; Ebû Dâvûd Nikâh 26, Tıb 3)
Hacamat ücreti helaldir: Müslim; 1577,
"Hacâmatın vakti, her ayın 17, 19 ve 21. günleridir."
Müslim
Ebu Kesbe el-Enmari radiyAllahu anh anlatiyor: “Resulullah aleyhissalatu vesselam basindan ve iki omuzu arasindan hacamat olur ve: “Kim bu kandan akitirsa, herhangi bir hastalik için, bir baska ilacla tedavi olmasa da zarar gormez!” buyururdu.”
Ebu Davud, Tibb 4, (3859); Ibnu Mace, Tibb 21, (3484).
Rasulullah (s.a.v.)’in bizzat kendisi Ebû Taybe adında bir Haccâm’a hacamat yaptırmış ve başından kan aldırıp haccâma ücretini ödemiş ve şöyle buyurmuştur: “Kan aldırma yollarının en güzeli hacamattır. (yahut hacamat sizin en iyi tedavi yollarınızdır)”
(Buhâri, Tıb 13; Müslim, Musakat 62, 63; Ebû Dâvûd Nikâh 26, Tıb 3
Muhammed bin Abdullah ‘ Her kim ayın on yedi on dokuz ve yirmi birinci günlerinde kan aldırırsa kan hücumundan dolayı meydana gelen bir çok hastalıklardan şifa bulur.’ buyurmuşlardır.
E. Davud Tıp H. 3861; Tirmizi Tıp H. 2051
Ibnu Abbas radiyAllahu anhuma anlatiyor: “Resulullah aleyhissalatu vesselam buyurdular ki: “Haccam ne iyi kuldur; (fazla) kani giderir, beli hafifletir, gozu parlatir.”
Ibnu Abbas der ki: “Resulullah aleyhissalatu vesselam Mirac gecesinde, meleklerden murekkeb bir cemaate her ugrayisinda: “Hacamat olmaya devam et! Ummetine de hacamat olmalarini emret!” derlerdi.”
Tirmizi, Tibb 12, (2054).
Ebu Bekre radiyAllahu anh’tan anlatildigina gore, bu muhterem sahabi, ailesini sali gunu hacamat olmaktan men ederdi. Derdi ki: “Resulullah aleyhissalatu vesselam buyurdular ki: “Sali gunu kan gunudur. O gunde bir saat vardir, kan durmaz.”
Ebu Davud, Tibb 5, (3862).
Peygamberimizin hizmetlilerinden Selma (r.a) demiştir ki: “Her kim peygamberimize başındaki bir ağrıdan şikayet etti ise Rasulullah ,ona:”kan aldır!” buyurmuştur. Her kim de ayaklarındaki bir ağrı veya yaradan şikayet etti ise ,ona da :”ayaklarına kına yak! “ buyurmuşlardır.
E. Davud Tıp 3858, Tirmizi Tıp H. 3502
Yine peygamberimiz”üç şeyde şifa vardır .Bal şerbeti içmekte,kan aldırmakta ve kızgın bir aletle dağlama yaptırmakta. Fakat ben dağlama yaptırmayı sevmem.” buyurmuşlardır.
Buhari Tıp 7/12, İ. Mace Tıp H. 3491, Müsned 1/246
Hz. Ali radiyAllahu anh anlatiyor: “(Bir gun) Cebrail Resulullah aleyhissalatu vesselam’a, Ahdaayn ve kahilden hacamat olma emrini getirdi.”
Tirmizi su ziyadede bulunur: “(Resulullah aleyhissalatu vesselam) ayin onyedisinde, ondokuzunda ve yirmi birinde hacamat olurdu.”
Tirmizi, Tibb 12, (2052).
"GÖZ TANSİYONU (GLOKOM) & GECE KÖRLÜĞÜ (TAVUK KARASI) & GÖRME KAYIPLARI" SÜLÜK TEDAVİSİ UYGULAMASI NASIL YAPILIR ?
"Göz Tansiyonu (Glokom) & Gece Körlüğü (Tavuk Karası) & Görme Kayıpları" İçin Sülük Tedavisi Faydalı mıdır?
Cevap:
Sülük tedavisi göz tansiyonu (glokom) ve buna bağlı görme kayıplarında, göz tembelliği, tavuk karası gibi rahatsızlıklarda ülkemizde ve yurt dışında birçok ülkede uygulanmaktadır. Göz Tansiyonu (glokom) uygulamalarında sabırla düzenli seanslar etkili noktalardan uygulandığı zaman, olumlu sonuçlar elde edilmektedir. Görme kaybında azımsanmayacak derecede iyileşmeler, ağrıların geçmesi, gözde kanlanmanın bitmesi, göz tansiyonunun normal seviyelere inmesi vb. durumlar gözlemlenmiştir. Web sitemize koymuş olduğumuz rahatsızlıkları, yıllardır "Sülük Tedavisi" üzerine edinmiş olduğumuz tecrübelerimize dayanarak özenle seçerek koyduk. Faydalı olduğu söylenen fakat bizim tecrübe etmediğimiz veya tecrübe edip bir faydasını görmediğimiz birçok rahatsızlığı başlık olarak web sitemize eklemedik. Sülükler salyasındaki enzimlerden dolayı zaten birçok rahatsızlıkta fayda sağlamaktadır. Salyasındaki 100 ün üzerinde faydalı enzimden bazıları ;
- pıhtılaşmasını engelleyici (antiagregan),
- oluşmuş pıhtıyı eritici (fibrinolitik),
- ağrı kesici (analjezik-antiromatizmal),
- mikrop öldürücü (antibakteriyel),
- tansiyon dengeleyici (antihipertansif),
- kas gevşetici (miyorelaksan),
- bağışıklık sistemini düzenleyici (immun modülatör),
- stres giderici (anksiyolitik)
- güçlü antioksidan etkisi nedeniyle Koruyucu (Prevantif) tıpta da kullanımından bahsetmek gerekir ki; yılda birkaç defa belirli noktalardan yapılan sülük uygulaması, o yıl içerisinde enfeksiyonlar başta olmak üzere birçok hastalığa karşı koruyucu etki göstermektedir. İngilizler sülüklere "Canlı Eczane"adını takmışlardır.
Hacamat, vücudun sıhhati için yapılan ve Peygamberimizin (asm) tavsiye ettiği tedavi yöntemlerinden biridir.ekseri alimler tarafından hacamatın büyüyü iptal ettigi söylenmektedir.
Hacamat: İki omuz arasından, sırttan, başın arka tarafından yahut vücudun herhangi bir yerinden, tedavi maksadıyla bardak, şişe veya boynuzla kan aldırma işlemidir. Peygamberimiz (asm)’in sağlıkla ilgili tavsiyelerinden ve bizzat tatbik ettiği sünnetlerindendir.
Hacamat, sebebi belli bir hastalığın tedavisi olmaktan ziyade, kan fazlalığının vücutta meydana getirdiği rahatsızlıkları gidermek için kullanılan genel bir tedavi usûlüdür.Hangi araç ve metodla olursa olsun, önemli olan kan aldırmaktır. Uzman bir hekimin muayenesi ve tavsiyesiyle yaptırılan hacamat faydalı ve İslâm’da caiz olan bir tedavi usûlüdür.
Ameller niyetlere göre değer kazanır. Sünnete uymak niyetiyle ve bize emanet olan vücudumuzun sağlığına kavuşması için yaptırdığımız hacamat bir ibadet değeri taşır. Çünkü ibadetlerimizi ve diğer görevlerimizi ancak sağlıklı bir bedenle tam olarak yerine getirebiliriz.
Peygamberimiz (asm)’in yaptığı ve yapılmasını tavsiye ettiği işlerin şüphesiz bir anlamı ve hikmeti vardır. Onun hayatı bizim için örnektir:
“Andolsun Allah’ın Resulü’nde sizin için Allah’ı ve ahireti arzu eden ve Allah’ı çok anan kimseler için (uyulacak) en güzel bir örnek vardır.” (Ahzâb, 33/21).
Mirac gecesinde yanından geçtiği bir melek grubunun Peygamberimize: “Ümmetine hacamatı emret!” diye söylediğini Abdullah b. Abbâs (r.a) rivayet etmektedir (Ali Nâsıf, et-Tâc, III, 203).
Hz. Peygamber (asm) bizzat kendisi Ebû Taybe adında bir Haccâm’a hacamat yaptırmış ve başından kan aldırıp haccâma ücretini ödemiş ve şöyle buyurmuştur:
“Kan aldırma yollarının en güzeli hacamattır. (yahut hacamat sizin en iyi tedavi yollarınızdır).”(Buhâri, Tıb 13; Müslim, Musakat 62, 63; Ebû Dâvûd Nikâh 26, Tıb 3).
Hz. Peygamber (asm) ihramlı iken hacamat yaptırmıştır (Buhârî, Savm, 22; Müslim, Hac 87, 88; Ebû Dâvûd Menâsik 35). İhramlı iken saç kestirmemek şartıyla hacamatın caiz olduğu hususunda âlimler arasında görüş birliği vardır. Aynı şekilde Hz. Peygamber (asm) oruçlu iken de hacamat yaptırmıştır. Yani kan aldırmıştır (Buhârî, Tıb II; Ebû Davûd, Siyâm 29).
Nâfi (r.a)’den rivayet edildiğine göre İbn Ömer (r.a) (kendisine): “Nâfi, kan (fazlalaşmak suretiyle) beni yedi. Bunun için sen bana bir hacamatçı getir ve genç bir hacamatçı seç. Ne yaşlı ne de çocuk hacamatçı seçme.” demiştir.